Zaproszenia ślubne Winietki Zawieszki Menu weselne Numery na stoły Litery 3D Księgi gości Pudełka na obrączki Podziękowania dla Gości Pudełka na ciasto Wózki na oczepiny Prośby o Błogosławieństwo / podziękowania dla Rodziców Prośby o Świadkowanie / podziękowania dla Świadków Toppery na tort Pikery Karty z rozsadzeniem Wieszaki Iskierki miłości

czwartek, 2 marca 2017

Słonecznikowa realizacja dla Pani Żanety i Pana Dominika

Chyba przyszła wiosna! W Pracownię świeci piękne słoneczko, wreszcie jest przyjemnie, a ja mam wielkie chęci do pracy, co pokazuję Wam już teraz! :)
Realizacja dla Pani Żanety i Pana Dominika skupiła się na słonecznikach i wzorze KWIATY 6. Zaproszenia ślubne z żółtymi kopertami, księga gości, zawieszki, pudełeczko na obrączki oraz numerki sprawiły uśmiech na twarzy Pary Młodej po otrzymaniu paczki :D Jesteście ciekawi opinii? :)

"Jesteśmy ogromnie wdzięczni Pani Marcie za jej talent, którym postanowiła dzielić się z innymi :-) Nie bez powodu przy którejś z kolei wymianie wiadomości musiałam usunąć stronę z ulubionych bo pochłaniało mnie zamawianie wciąż kolejnych dodatków :-P zamówienie było duże,a w żadnej rzeczy nie znalazłam choćby drobnego mankamentu,wszystko jest wykonane z największą starannością i oddaniem - tak jak sobie wymarzyliśmy :-). Dodatkowo wysyłka jest na prawdę szybka , a kontakt z Panią Martą systematyczny i zawszę przychylny dla potrzeb klienta czego sama jestem najlepszym przykładem.
Wszystkim polecam i będę polecać ! :-)"


Dziękuję raz jeszcze za piękne słowa i zaufanie! <3







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz