Zaproszenia ślubne Winietki Zawieszki Menu weselne Numery na stoły Litery 3D Księgi gości Pudełka na obrączki Podziękowania dla Gości Pudełka na ciasto Wózki na oczepiny Prośby o Błogosławieństwo / podziękowania dla Rodziców Prośby o Świadkowanie / podziękowania dla Świadków Toppery na tort Pikery Karty z rozsadzeniem Wieszaki Iskierki miłości

wtorek, 21 marca 2017

Wiosenna realizacja dla Pani Ani i Pana Roberta

"Wiosna, wiosna, wiosna ah to Ty..."!
Wagarujecie? ;) Ja działam pełną para, a dziś....
...realizacja dla Pani Ani i Pana Roberta - ODCISKI 1 z dużą kokardą i delikatnymi zmianami czcionki z przodu, w pięknym wiosennym różu/fiolecie, z pasującymi kopertami!
Światło niestety nie oddaje uroku :(

Klientka baaardzo zadowolona!
"Rewelacja! To pierwsze co pomyślałam, gdy odebrałam Nasze zaproszenia :)
Są piękne i wykonane z największą starannością. Jestem zachwycona ;) 
Kontakt świetny, Pani Marta doradzi w razie wątpliwości. 
Na pewno każdemu będę polecać Papierowe Marzenia, a sama resztę dodatków z wielką przyjemnością zamówię u Pani Marty! :) "

:)"





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz